Dmrly Merhaba 12 haftalık hamileyim aşırı derece de bi bel ağrısı var, otururken kalkarken falan bu normal mi yaşayan varmı böyle bel ağrısı ?
Rgmss Benm de bu haftalar belim agrıyordu sanki belimde kemik cıkmıs ta batıyor gibiydi, doktorumun onerisiyle magnezyuma basladım tamamen gecmedı ama hafıfledı.Doktorunuza sorma sansınız varsa ya da bi gittiginizde sorun istersenız onerir belki.