_ruyaninannesi_ evet şimdi yapicam onu da içine tereyağ atdiyen de vr limon sık diyende ikisini de yapicam. Benim astımım da var biraz da ondan bu kadar çok oldu. Sağol dikkat ediyorum yavaş yavaş evi topluyorum nolur ne olmaz diye ben yaparsam kim yapacak. Evet kuzey adımız teyzesi inşallah cümlemizin evladı sağlıkla hayırlısıyla gelir. Çok zor geçti hamilelik bundan sonrası inşallah güzel geçer.