KuzeyinAnnesi10 ilk Doğuşumda sizin gibi sancılarım vardı 37. Haftada yatışımı yaptılar iki gün suni sancı verdiler açılmam ilerlemedi. Size tavsiyem kesinlikle bekleyin sancıları hissedin veya suyunuz geldiğinde yatışınızı isteyin. Düzene girecektir birkaç güne sancılarınız. Bebeğim suyu solunumu iyiyse haftanız da erken muhakkak bekleyin