Umudumsun098 herkeisn imtihanı farklı 1. Tüp bebek benimde içinde gismedi öldü 9 haftalık kaybettim, 2. Tüp bebek denedik tutmadı , ara verip 3. Yu denedik en son tuttu bakalım biri ama süreç çok zor , evlat sahibi olamamak kaybetmek ne acı ancak yaşayan bilir , umudunuzu yitirmeyin diyeceğim ama insan toparlanamiyor döktüğüm göz yaşımı rabbim bilir başka birşey diyemiyorum 😔