3.kez sezeryan doğum olanlar?? çok mu zor 😞torlanma durumu nasıl ?
Sebahatmrtk Ben de şurada bekleyeyim gerçi nasip olursa Ssvd düşünüyorum ama ☺️
yagmur_vera benim arası çok yakın son sezeryanım 2 buçuk yıl önce oldu 😞😞😞🥲
Sebahatmrtk Benim de öyle hatta doğum zamanım geldiğinde arası 2 yıl 2 ay olmuş olacak.