Dicle Arkadaşlar 33 gün önce genel anesteziyle sezeryan oldum ama toparlanamadım mide bulantısı ve iştahsızlık halsizlik yaşıyorum çok kilo verdim çocuğuma bakmakta zorlanıyorum böyle bişey yaşayan oldu mu neden olmuş olabilir acaba
Balkiz Dicle dikişlerin ile ilgili problemin vae mı? Yeterli beslenemediğin için kötü hissediyo olabilirsin kendini. Epey zaman geçmiş üstünden artık dikişlerin iyileşmiş olmalıydı
deletedmom734 Dicle canım ben 13.gün önce spinal ile sezeryan oldum ancak yaklaşık 7 günde toparladım gaz sorunum oldu sadece o kadar iştahsızlık bende de var ama bebekle uğraşmaktan vakit kalmıyor
Dicle Balkiz dikişlerim arada ağrı yapıyo canım henüz kontrole gitmedim dikiş içinde ama bu neden olur acaba hormonlarla ilgili olabilir mi acaba ?