arse258 Sezeryan sonrası ilk idrarı nasıl yaptınız klozete oturmaya korkuyorum ayakta mı yapsam banyoda diye düşünüyorum klozete otursam birsey olur mu
Tuggcee15 arse258 ben daha doğum yapmadım ama daha önceden ameliyat geçirdim sezeryan kesisiydi ben oturamadım malesef ayakta yapmıştım
Glnygndz23 arse258 ilk sezaryandan sonra sondam çıkarıldı çişim geldiğini hisettiğimde tuvalete girdim oturdum zorlamadım yaptım aynı zamandada kanda geliyor tabi yavaşca hasta bezimi çektim içeri geçtim