Elaerol booksmom kızz aynı gün doğuruyoruz ama benim sezeryan değil suniyle normal doğum başlatıcaklar
Ayisigi23 booksmom normalde 38+5 de alınmıyor mu sizinki biraz erken geldi bana. Benim doktorum 38+5 de alacaktı 1 ocağa denk geldiği için 3 Ocak olarak gün belirledik.
booksmom Benim de 17 dediler ama 2 sine aldık sezaryeni. Hayırlısıyla gelsin inşallah 🥰 ilk bebeğiniz mi
Dileksue Benimde iki ocaktı ama şiddetli bel ağrısı yüzünden cuma gününe aldık 38 +1 de olmuş olacak gücüm kalmadı
booksmom Ayisigi23 benim ikinci sezaryanım. Doktorum 37 den sonra artık sorun teşkil etmez demişti bende artık kurtulmak istiyorum o yüzden istedim
Raise booksmom bide bu gün gün aldık 10 ocakta da benim sezeryan olucak inşallah o zamana kadar tuta bilirsek her an gelmeye hazır zorla tutuyoruz daha 35+4 deyiz
booksmom Raise benimkinde hiç tık yok😂 biz alalım demesek ben burda iyiyim diye düşünüp hiç çıkmazdı😂
xxR4bia booksmom bende 37+0ım, neden sezeryan acaba komplike bir durum mu var yoksa isteğe mi bağlı canım
Senem112 booksmom bende 37+0. 10 ocak gözüküyor bizimde sezaryen tarihimiz. Tam 39 oluyoruz o gün. Sancı vs olursa 5 ocak gibide alabilirim dedi 🤷