Efnan3443 kesinlikle o şekilde kargo ile almayın çok fazla dolanriciliga müsait. Letgonun amacı gidip görüp alman. Dolap gibi bir kargo sistemi ödeme sistemi yok zaten bu yüzden tamamen satıcının insafına kalmış dolandırıcıya denk gelirseniz üzülürsünüz 🙈