kızlar 32+6 yim geçen hafta kontrole gttgmde bebek baş aşağı pozisyondaydi poposunu gogsumun alt tarafına doğru dayamisti hala aynı pozisyonda çünkü orası çok sert ve normalde arada yumsuyordu iki üç gündür iyice gergin o tarafım ve sanki karnimn icnde yer.kalmams gbi hissediyrm bu normal mi acaba birde bebegn hareketleri de kisitlaniyrms gbi hareket hissediyrm ama sanki oraya sıkışmış gbi geliyo