4835 Acemiiiii bende 37. Haftadayım arada bana oluyor daha önceleri aç kalınca oluyordu ama bu haftadaki onlar gibi değil
2prenses_masal-oyku Acemiiiii bende sabah oldu bu son haftalarda normalmiş rahim büyüyüp kasılıyomuş miğdeyi sıkıştırıyomuş falan miğde yanmasıda olur ki bu bende haftalardır var ve bıktım usandım ilaçda içemiyorum zaten 🤦🏻♀️
mavideniz6 Acemiiiii Açmak istediğim post tam olarak buydu ben de 36+3 üm ve aşırı mide bulantılarım başladı mide yanmaları kusuyorum hiç halim yok mahvoldum ya.İlk üç ayım geri geldi resmen.Prilam kullanıyorum ama artırıcam sanırım
Acemiiiii 4835 ilk üç ay olmuştu sonra geçmişti. Şuan çok fena oldu resmen yatağa düştüm yani bulantıdan. Kolumu kaldırasım gelmiyor
Acemiiiii 2prenses_masal-oyku benim ilk üç ayım full bulantı geçti. Vakit azalınca yine bulantı oluyor diyorlardı sanırım ondan
Ylzkrkmz Acemiiiii 37+3 üm aynı sorun bende de var. Özellikle son 1 haftadır ya midem yanıyor ya da bulanıyor. Özellikle sabahları kusmalarım arttı.