YesimAykut Kızlar iki yumurtam gelişti, sağda 18mm, solda 16mm oldu, bu değerden 1 buçuk gün sonra çatlatma iğnesi yaptım, dün de aşılama oldum, sizce ikiz olabilir mi? Aşılama olup ikiz olan var mı?
mickey YesimAykut Genetikte ikiz gebelik varsa özellikle de anne adayının geninde, olur neden olmasın. Benim ablam aşılama değil de çatlatma iğnesi yaptırmıştı ikiz gebeliği oldu. Dayımın çocuğu ikiz, yani genlerimizde mevcut. Bende bir kere kaybım oldu. 2 kesecik vardı. Benimkisi doğal gebelikti herhangi bir tedavi görmemiştim ama nasip olmadı 😞
YesimAykut mickey yaa çok üzüldüm tutunamadıysa canım, genetikte yok bizim, eşim tarafında var, çift yumurta mıydı ikiz olanlar
gakkoyengee YesimAykut ya inan bilmiyorum eşimin iş arkadaşı diyeyim sadece ikiz olduğunu biliyorum ☺️
mickey YesimAykut Araştırmalarıma göre daha çok kadının tarafında olunca olma ihtimali oluyormuş. Çevremde olan ikizlere bakınca da hep anne adayının akrabalarında var olan bir gen. Baba adayı bu konuda taşıyıcı olmuyormuş. Neyse ablamın ikizler çift yumurta ikizi. Şöyle bir şey var çatlatma iğnesi yapılınca yumurtalardan ikisi de çatlayıp döllenme ihtimali oluyor. Yada tüp bebek te 2 adet embriyo koyunca çift yumurta ikizi olmuş oluyor. Ama doğal gebe kaldın diyelim 1 yumurta da embriyo ikiye bölündü ve döllendi (bu daha çok kendiliğinden doğal oluyor dışardan müdahale ile olmuyor) buna da tek yumurta ikizi deniyor. Özetleyecek olursam tedavi görüpte ikizi gebe kaldıysan bu daha çok çift yumurta ikizi oluyor.
papatyaolsun Aşılamanız ağrılı acılı mı geçti anlatır mısınız? Bir de eşinizin spermini aşılama olacağınız anda mı alıyorlar nasıl oluyor
YesimAykut papatyaolsun aşılamada ağrım hafif oldu, 40 dk yatınca batmalarım oldu, idrara sıkışıktım, sonrasında iyiyim gayet hiç bişey hissetmiyorum 😌😌
tatlibebegim_ Esrashshshssh yaa hadi hayırlısı olsun inşallah bu sefer test yapma akışına bırak ilkinde çok takmıştın kafana