Gulguzeli11 <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/12/27/nTBvkg.jpg” alt=“nTBvkg.jpg” border=“0”> Bu ovülasyon mu kızlar, yoksa daha olmamış mı, aynı koyulukta gibi geldi ama emin olamadım
Gulguzeli11 1palyaco teşekkür ederim, adetten sonra ilk testim, geçen ay geç yumurtlayınca teste de geç başladım bu kez erken oldu sanırım, normalde de düzenli adetlerim ama niye böyle oldu anlamadım
1palyaco Gulguzeli11 adet sonrası başlanmalı hemen . Bende geç başladım adet sonrası hiç pik görmeden gebe kaldığımı öğrendim . O başlamadığım dönemde pik oldu sanırım erken yumurtlama görmüşüm . Düzenli adet görsekte yumurtlama günü değişebiliyor .Hakkınızda hayırlısı olsun, hayırlı olan istediğiniz olur inşallah 🌸