zeynonunannesiiii benimde normalde olmuyordu ama 3 gündür kasık ağrısı geri döndü
Hafif bi batma hissi ve ağrı. Uzun sürmüyor ama ara ara yokluyor diyebilirim
15+5teyiz bizde
Sizin ağrınız nasıl
Normal diyolar kasık ağrısı icin ama hic yoktu kaç haftadır.simdi olunca tedirgin oldum bende