Kızlar 40+2 olduk sürekli git gel yorucu oldu ilçede oturuyorum şehir hastanesine gidiyorum 30.haftaların başında tersti bebeğim sonra düze dönmüş tekrar tersti dün gittim yine düze dönmüş dün güya sezeryan diye gidip eve döndüm resmen çocuk oyuncağı oldu, sancılarım düzenliymiş ama açılma yok beklemedeyim.ve işin güzel yanı çocuk içerde yine ağrı yapıyor, karnım sertleşiyor yine dönüyor ne olacak çok merak ediyorum…