Momcrn Selcan3 valla ilki bende 14te hissettim ara ara olunca da dedim yani bebek bu kimse inanmıyordu ama
Gecemavi dlb97 o duygu bitmez zaten ben bir kere hissettim gibi oldum benim bebiş pek hareketli değil zaten bakalım 19.20daha iyi olur diye düşünüyorum
SumeyyeTpl balbadem1 çok normal canım ben 25+5 im ama bi gün hissediyorum bi gün hissetmiyorum oynamıyor mesela seninkide küçük daha iki haftaya kalmaz hissedersin