Dml_bgrc Kızlar merhaba ikşli tarama testi yaptım ense kalınlığı normal çıktı bebeğimin yalnız kan 2 hafta sonra çıkar dediler kanda neye bakılıyor Bilgi verebilir misiniz
ZehraS Dml_bgrc Genetik bir hastaligi varmi ve baska bi kastaligi varmi diye bakiliyo canim misal daun senduromu gibi .Bende yapdirdim cok sukur normal cikmisdi hersey İnsAllah sende de hersey iyi olur canim.Hayirli kolay doumlar dilerim
ZehraS Dml_bgrc bi sikinti cikacagini sanmam canim ama doktiruna sonuclari gosder yinede en iyisini o bilir .Saglikla al kucagina canim
Glin Yok canım içini ferah tut ben ikili test yaptıramadım doktorum ultrasonda ense kalınlığını ve burun kemiğini ölçtü bu bilgiler bile %80 bir sorun olmadığını gösteriyor dedi sen kendini ferah tut🌸 sağlıkla alalım inşallah bebeklerimizi👼🏻