bbaby44 valla kuuzm imkanin varsa sakin devlette yapma. Yani illaki memnun kalan var ama genelde memnun kalinmiyo. Bana gore en asidnan devlette dogum yalilcak bi yer asla asla degil koyun gibi goruyolar seni onune geken parmakliyo felan. Arkadasim ramazdan dogum yapti dogumdan sonra ebe dikmis sonra baska ebe gelmis yanlis diyip sokul bida dikmis baska ebe gelmis yanlis diyip bida sokmus dogumdan sonra 40 dk beklemis orda doktlari desen iyisi cok cok sayili. Nkrmalde osel tskipliyim ama arkadasim devlettede kaydin olsun dedi o yuzden devlete gittim kanamam olamdigi halde kanaman var dedi doktor eger kan gelirse anla ki dusuk tehliken var hemen acile git dedi. Bende kendi doktorumu aradim icin rahst edicekse gel bi bakslim dedi gittim devletekki doktorum kanama dedigi yeri gosterdim doktoruma orasi bebegin esi oldugunu soyledi ki hamileligimin en basindan beri hersey cok gusel ilerliiyo hic bi sorunumuz yoktu cok sukur ama o doktora olsem yine gitmem. O hastaneye hic bi hastane kabul etmicek olsa beni yine gitmem. Cunku hastane evet guzel luks gibi ama icinde bulunan cihazlari dahi cok fazla kotu doktorlari bile kotu iclerinden sayilidr yani iyi oldugu