Merhaba arkadaşlar bebeğim 38+3 gün bugün kontrol de dr. 3700 kilosu olduğunu iri bir bebek olacağını söyledi 4 kiloyu bulur dedi bu şekilde normal doğum yapan ve doğumları nasıl geçen arkadaşlar var mı bir de yeni doğan kıyafeti almıştım biraz sizce olur mu ? Yoksa yeniden mi almam gerekir ?