Yok ondan degil. Doktor yuzde 90 erkek demisti ve cogunluk erkek dedi.
Benimde 9 aylik bir kizim var.
Erkek olmasini tabikide cok istiyordum esimle bir kiz bir erkek diyip cok sukur diyip evlat mevzusunu kapatacaktik
Ama gorunuyorki oyle olmayacak
Esim dogulu bu yuzden ne kadar sacma olsada erkege cok duskunler
Ben kizimi 10 erkege degismem yanlis anlasilmasn