Benim evlenmeden önce vardı hafif dereceydi iki yumurtalıkta adet düzensizliği yaşıyordum geç adet oluyordum ve sivilcelenme kıllanma problemim vardı . İlaç kullandım 4 yıl kadar yasmin . Evlenmeden önce kontrole gitmiştim kistim yok olmuş. Çok şaşırmıştım. Pscos gitmez diyolar normalde . 36 haftalık hamileyim hala da gözükmüyor.Bundan önce 2 düşük yaşadım etkisi varmı onuda bilmiyorum. 3 düşük istediler . Bakmak için . Hormon bozukluğu yaşıyordum hamilelikten önce ve adrt düzensizliğide tekrarlandı ona rağmen kist görünmedi .Onlar devam ediyordu . Acaba hafif olduğu içinmi gitti onuda anlamadım .