Rabiaatik benim de ayni canım ilk bebeğimin 7. Haftada kalp atışı durdu üç ay korunma süresi oldu sonra tekrar bırakınca hamile kaldım maalesef gene ayni acıyı yaşadık 😔 bu defa tüm testler yapıldı 7 ay korunduk hiç bir sorun çıkması bu ay bıraktık korunmayı adet olmam gereken günde test yaptım gördüm ikinci çizgiyi çok şükür .4+2 yani şuan👶🏻 İnşallah sağ Salim kavuşuruz kün fe yekün rabbim ol der olur bize bağışlasın inşallahhh ☺️