Yenigebe12 Arkadaşlar bugün karnıma adet olacakmışım gibi ağrılar giriyor ve ben hemüz 27 haftalık gebeyim bu normal mi? 2 gündür fiziksel olarak yoruldum sebebi bu olabilir mi veya sizdede varmı
Parsmommy Yenigebe12 bendede olmuştu Dr yazdım bol sıvı tüket ve nst cektirebilirsin dedi. Acile gittik idrar ve kan alındı idrarda enfeksiyon çıktı ondanmis . Nst sancı cikmadi. Ama herkeste farklıdır sancı da olabilir bir acile git bence
34377824 Yenigebe12 doktora git benimde o şikayetim vardı sancıymış serkulaj yaptılar bugün gelmesen yarın doğururmuşsun açılman olmuş doğum başlamış dedi doktor şuan 28+3 üm yatıyorum hep
Mercimeek Yenigebe12 kuzum nstye bir girsene normal değil maalesef bana herkes normal demişti ama hiçte normal değilmiş erken doğum riskim var hastanede felan yattım bu yüzden
Pamuk Yenigebe12 İdrar yolum da enfeksiyon varmış ne kaşıntı ne yanma ne akıntı vardı.Dogum sancısı sanıp hastaneye gittim enfeksiyon çıktı.
Yenigebe12 Parsmommy ya idrar yolumda yanma hiç yok daha çok adet olcakmışım gibi tüm karnımı kaplayan bir sancı 🥺
Yenigebe12 Mercimeek çok kısa tutuyor ağrılar bi kere gündüz 1-2 oldu bide şimdi bi 5 dk sürdü yalancı sancı olmasını ümit ediyorum ama siz normal değil diyosunuz sanırım görünmemde fayda var 😔
Parsmommy Yenigebe12 bizede haber ver canım hemen git şimdi belli olmaz yani nst de baksınlar idrarada