37+2 deyim gece boyu tansiyon’çarpıntı’sıkışıklık’ishal vardı bel,bacak ağrısı bi ara arttı sabahı zor ettim bugün hastaneye gittim sancım 70 80 lerdeydi ama bende gram doğum sancısı hissi yok doktorum almamız lazım dedi daha fazla durmaz sabah kavuşuyoruz oğluşumla 39. Beklerken ne geldi başıma şimdiden çok heyecanlıyım 🥹🥹