emelldemir Merhaba arkadaşlar 13+2 olduk bugün hamile kaldığım günden beri yüzüm alnım özellikle sivilce dolu küçük küçük hiç birşey uygulamam gerektiği söylendi sizler ne yapıyorsunuz benim gibi olan var mı acaba