Yakınım bu şekilde yatarak surecı atlattı ve yegenımız kuveze girmeden 35 haftalık doğdu.. bende 21+5 haftamdayken 1 hafta önce serklaj ameliyatı oldum dınlenerek ve yatarak bu süreci atlatan çok oluyormuş ve verılen ılaclar sancımı kesen ve rahımı rahatlatan ilaçlar bu süreçte sızınde kullandığınız ılaclar dınlenmek serklaj uygun görülüyorsa doktorunuza danışmak çok önemli Allah yardımcımız olsun ikizmom94