Birdemetyasemin Merhaba 2 çatlatma iğnesi 2 de aşılama olmuş biri olarak,ne bende ne de eşimde herhangi bir rahatsızlık olmamasına rağmen gebe kalamadım. Buna istinaden doktorum tüp bebek önermişti ama onun öncesinde bir histerekopi yapalım alttan girip bir bakalım eğer bir şey varsa alacağım yoksa da bakmış olup kafamız rahat olacak demişti. Ve yaptı da,belden aşağıyı uyuşturup yaptılar herhangi bir rahatsızlığım olmadı. Çok şükür herhangi bir şey de yokmuş. Şimdi tüp bebek tedavi aşamasındayız nasip olursa 2 ocakta transferim olacak