Kediannesi1 ya çok teşekkür ederim ben geçen hafta keseyi gördüm bu pazartesi de ağrılarım olunca ne olur ne olmaz diye gittim. Kese içinde yuvarlak bişey vardı oda meğerse bebekmiş anlayamadım😅 haftaya da gel dedi dr kalp atışını duyalım dedi yani sizinde dediğinize göre yerleşmiş mi oluyor