Kızlar 4 gün önce 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim ultrason muayenesinde kese gözükmedi ultrason bozuk gibi şeyler söylendi bu cuma tekrardan doktora gidip ultrasona girmek istiyorum keseyi görmek için ama kadın doğumdakiler 4 haftalık olduğunu söylediler betahcg 4 gün önce 513 çıkmıştı cuma günü gitsem ultrasonda keseyi görebilirmiyim beni bilgilendirirmisiniz lütfen 🥹