Btlgndz Şimdi farkettim hanımlar göbeğimin üstünde koyu renkli bir çizgi var kızımda olmamıştı bu gebeliğimde oldu cinsiyeti belli değil o çizgi varsa erkek diyorlar doğru mu ? Bide bu çizgi geçiyor mu sonra 💐
Hilal2901 Btlgndz bende de olmuştu geçmiş 6.5 aylık bebem var ama ne zaman geçti bilemiyorum😂 kızlarda göbek deliğinin altında biter diyorlar belki oyüzden farketmemişsindir
Ebru3439 Btlgndz Benim bebiş 37.haftalık kız karnımda çizgi yok ama bildiğim kadarıyla bünyesel olarak oluşuyor zamanla geçiyor cinsiyetle bağlantısı yok 😊
Btlgndz gokcemeeric benim kızımda olmamıştı bende çok şaşırdım görünce korktum araştırdım da bide burdaki annişlere sorayım dedim
Btlgndz Hilal2901 hmm öylemiymiş bunda göğsümün altında başlıyor karnımın altına kadar uzun geçiyor mu peki
XBirmelekannesiii Btlgndz benim göbek deliğinin altindan var altta olunca kız üstte olunca erkek. Diyorlar benim cinsiyet kız💕
Tatar59 Btlgndz kızımda da çıkmıştı şimdi de çıktı. Geçiyor doğumdan sonra yavaş yavaş. Çok ilginç bişey gerçekten.