Ecemp1610 dmla-01 nolur kırılmayın ama zeyd ne ya çok arttı ve çok ilginç geliyor gerçekten beğeniliyor olması mert çok güzel söylenişi kibar kolay anlamı güzel bence mert
mevylinn Beğenmişsin o yüzden çok bir şey demek istemiyorum ama bana göre Zeyd gerçekten çok kötü açık ara farkla Mert diyorum bende 🤭