Kizlar sizde de var mi ayni sey? Ilk aylarda bebegi gorecek miyim diye normal bir sekilde basladi, sonrasinda bebegim karnimda ölmüs mudur diye devam etti. Sonrasinda simdi ya dogum kanalina girmisse ya erken dogum olursa diye diye kendimi strese sokuyorum.. Bugun doktor randevum var yine stresliyim ortada hicbir sey yokken.