Hnd_01 minikkelebek_ hayır tabikide 🥰çünkü kızılötesi sinyaller kullanılır.bilimsel olarak ultrasona sık girmenin hiçbir zararı yoktur ❤️
tugcesakzci minikkelebek_ canım riskli gebeliğim var epilepsimden dolayı bazen haftada iki kere giriyorum bebekte çok sağlıklı. Bilimsel olarak zarar verdiği ile alakalı bir makale yok. Aksine ultrason radyasyon içeren bir cihaz değil
minikkelebek_ Hnd_01 doktorun biri otizimli olma ihtimalini yükseliyorsun dedi çok üzüldüm duyunca korktum
minikkelebek_ Pamuk benimde suyum azalmış diye kontrol amaçlı ultrason da baktılar çarşamba günü iki kere girdim perşembe ve pazar da iki kere girdim sizce zararı olur mu ama Doktor kendi kontrol amaçlı mecbur dedi
Pamuk minikkelebek_ Bende gelişim geriliği başladı şuan hafta da 3 kere gidiyorum.Zarari olsa yapmazlar canim.