36+5 haftalık gebeyim. Gebelik şekerim var. Düzenli takip ediliyorum ve insülin kullanıyorum. İlk gebeliğim. Bebeğim 38 haftalık görünüyor şuan. haftaya cuma günü için yatış verilip doğum önerildi. Doktorum çatına bakıp normal doğum için uygun olup olmadığına bakılır dedi. Eğer normal doğum için uygunsa açılmam sancım olmazsa nişan da gelmezse nasıl doğum olacak? Bu durumda olup doğum yapan var mı nasıl oldu doğumunuz? Düşündükçe çok stres oluyorum..