YagmurAyverdi Arkadaşlar böyle bi durumla karşılaştımız mı? Bebeğim 3,5 hafta ilerden gidiyor. Endişelenmeli miyim?32. Haftadayım ama bebeğimin kilosu boyu 35 ile uyumlu
Gozdecaner YagmurAyverdi bende bu sekildeyim ayni ve suyumda fazla boyuda uzun ama yapılı olması genetik sadece suyum fazla olduğu için doktorum kontrol altında tutuyor diğer türlü eğer gelişimini tamamlamış halde ise zaten erken bile olsa sana sıkıntı yaratmaz dedi
Dilara_erc1 YagmurAyverdi bende 31. haftaligim ama doktor önde gittigini söyledi 3-4 hafta özel doktorum. Bide devlete görüneyim dedim oda cok normal önde gitmiyo dedi yani her doktor baska bsy diyo hic takmayin. Biz 31 haftaligiz ve kilomuz 2450 gramm banada cök geliyo haftasina göre ama normal diyolar🫠
HZYA Bende sürekli bunu düşünüyorum 34. Haftadayız baş çevresi 36+4 karın mide kısmı 35+2 dedi korkulacak bir şey yok dedi ama tedirgin hissediyorum
YagmurAyverdi HZYA bana da korkulacak bişey yok diyor doktorumuz genetik diyor. Şeker yüklemesi yapıldı mı size benim şekerim çıkmadı. Suyum çok ama
YagmurAyverdi Gozdecaner evet bana da aynısını dedi. Evham yaptım gene de erken doğum olur mu acaba diyorum
Gozdecaner YagmurAyverdi evet suan tek derdim bu bide zorunlu sezeryan benimki aniden gelmeye karar verirse eşim çok panik birisi ben olmasamda nasıl yetiştirir beni bilmiyorum 😂 ilkinde kontrol diye gidip doğurup gelmiştim ne güzel
YagmurAyverdi Dilara_erc1 evet benim de özel doktorum söyledi. 32. Haftadayız 2650 bizim de bana da çok geliyo nasıl doğacak diye evham oldum ama sizlerle konuşunca rahatladım 🥰❤️ tüm cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim
YagmurAyverdi Gozdecaner benim ilk doğumum olcak 4 kg üzerinde olursa sezeryan olabilir dedi ama bende önden gidince bi anda 40 haftayı beklemeden gelir mi diye düşünmekten gerildim :)