Gulsenkryl34 kremleri aksatmayin bence ise yaramislar. Bundan sonra olacagini sanmiyorum ama belli de olmaz tabii vucudunuz nemsiz kalirsa catlayabilir. Ben de sabah aksam krem suruyordum 37. Haftada dogum yaptim hic catlagim olmadi. Ergenlik catlaklarim var bacaklarda ama hamilelikte hicbir yerim catlamadi. Dogumdan sonra karin inerken de catlama olabiliyor diyorlar kremleri simdi de surmeye devam ediyorum ben.