Bizde olduk ne yazık ki..evlerden ırak..ne günlerdi.. Allah yardımcınız olsun şifa versin inşaAllah.. bizde birçok ilaç kullandık.. ama Enson hemşire olan görümcem bize Bi hap gönderdi..onu içtik.. birde eşimin arkadaşı eczaneden bir karışım yaptırdı onu sürdük ve kükürtlü sabun kullandık banyoda..heryeri sirkeli suyla siliyordum..kıyafetleri 60 derecede yıkıyor, ve her giysiyi ütülüyordum.. Allahım o günleri tekrar yaşatmasın..