Merve3855 Arkadaşlar 32 haftalık gebeyim kızım resmen kursagima çıktı midem ve kaburgalarimda oyun oynuyor rahatlatacak bir öneriniz varmı aşağıda inmiyor ne yemek yiyebiliyorum ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum çıldırmak üzereyim artık 😭
piyanoogrtmnanne Merve3855 önerilecek bir şey yok berbat bi his biliyorum , orda ne işin var annemm diyorum ben de çoğu zaman… Ters mi bebeğiniz sizin de?
Kediannesi1 Merve3855 sırtınızın arkasına bir sürü yastık koyup yarı oturur yarı yatar şekilde uzanmak biraz hafifletir doğduğunda hepsini unutacaksınız hamileliği özleyeceksiniz hatta 😍
Skarakas piyanoogrtmnanne bende kendinizi sakinleştirseniz iyi olur zira 38+3 te ne uyku uyuyabiliyorum ne yürüyebiliyorum 3.5 yaşında kızım var vs vs vs 2 ocak sezaryen günüm ve zaman geçmek bilmiyor 🤮