1palyaco Srfe01 diofol kullandım . En son 60lı tablet aldım içinden 7tane kullandım bıraktım 12 hafta olduğum için . Diofol da karar kılarsanız size verebilirim Kocaelinde ikamet ediyorum .
Zeybal34 Srfe01 Q plus kullanıyorum. Ondan sonrada regenesis sonrada diofol. Hemşirem kutuları bitirin almayın dedi. Hepsi bitince regenesisten devam edicem.
Eylulpera İlk hamileliğim de folbiol verilmişti onun ağır olduğunu sonradan öğrendim İkinci gebelikte folicus plus verildi .. İki gebeliğim de kalp durması sonucu sonlandı ama kullanmaya devam ediyorum folicus plus ı
Srfe01 1palyaco teşekkür ederim folden qf tavsiye etti doktorumuz onu kullanıyoruz ilaç içmekte zorlanan biriyim büyük kapsül olduğu için acaba degissem mi diye arayışa girdim kayserideyim ben sağolun 🤗
Eylulpera Srfe01 âmin inşallah 🙏 Sizinde başınız sağolsun Allah kolaylıkla evlat sahibi olmayı nasip etsin inşallah 🙏