Nurumsuu Arkadaşlar 23 haftalığım idrar yolu enfeksiyonu varmış ve baya yüksek çıktı antibiyotik verdi günde 2 defa içmemi söyledi antibiyotik kullanmam zarar vermez mi aynı sorunu yaşayanlar var mı yardımcı olur musunuz
1palyaco Nurumsuu bende dün doktora gittim . Benden önce bi hasta vardı doktor ona da antibiyotik verdi enfeksiyondan dolayı ve korkma antibiyotik bebeğe zarar vermez enfeksiyonda vermez ama ilerlemesi sıkıntı olur dedi .
Mervs Nurumsuu saçmalamayın asıl kullanmazsanız zararını görürsünüz benimde enfeksiyon yüksek çıktı 4 gün hastanede yatmak zorundak kaldım serumla antibiyotik tedavisi gördüm 3 gün sabah akşam igne vuruldum çok şükür hiç bi sıkıntısı yok bebeginde benimde 🤲🏻 Doktor tedavi olunmazsa bebegin su kesesi delinebilir dedi
Meliss_t Nurumsuu bende 9 haftalığım ve idrar kültüründe üreme oldu idrar tahlilim temiz ve antibiyotik verdi hiç bi şikayetim de yok ama kullanıyorum yoksa kronikleşir ve mantara vs ye dönüşür ihmal etme
1palyaco Nurumsuu korkmayın inşallah tez zamanda geçer siz yeter ki aksatmadan ilaçlarınızı kullanın 🌸 çok geçmiş olsun 🌸