Zeynpaltndg02 öncelikle çok çok gecmis olsun. Ilk zamanlar aşırı aşırı yaşadım diş ağrısını. Sarımsak sirke tuz su kaynatıp gargara yapmistim ılıyınca. O biraz rahatlatmıştı birde hassas diş etleri için macun almıştım. Dişçiye gittim sadece parol içebilirsin demişti. Karanfil yagida iyi gelir biraz onuda deneyebilirsin. Umarım en kısa zamanda geçer