Kvk Kızlar boğaz ağrısı ve yanma ne yaptıysam geçmedi 4. Günüm bugün 17 haftalık hamileyim bebemde her hangi bir sorun olmaz di mi doktora gitmeme gerek var mı ateşim yok, sadece aşırı terliyorum boğazım da ağrı ve acı var kurulukta eşlik ediyor. 🥲
dilaraRecep Kvk parol veriyorlar ilaç birde parolun serumunu takıyorlarlar eğer gidersen ben gitmiştim böle olmuştu
Ecemnm Kvk çok geçmiş olsun bende çok kötü atlatim bana enfeksiyon bebeğe yayılmaması için antibiyotik ve parol verdi 9.gunde iylestim gebe olunca daha zor ve uzun geciyor
Kvk dilaraRecep kadın doğum acile mi gideceğim canım sorun olur mu bebekte evde kendim atlatmaya çalışıyordum bugün biraz daha kötüyüm.
Kvk Ecemnm çok sağol canım gitmeme gerek var mı peki kadın doğum acile mi gittiniz ben kendim atlatmaya çalışıyordum ama bugün biraz daha kötüyüm.