Nurcin07 yani değişme olan çok gördüm açıkçası . Bi ihtimal bu da . Bende 12.hafta da gittim tahmin yapmadı zaten kesin değilse tahmin yapmasını istememiştim . 3hafta sonra tekrar gitmeyi düşünüyorum kesinleşmesi için . Açıkçası benimde gönlümden kız geçiyor ilk bebeğim kız olsun istiyorum hissim de kız yönünde . Ama dediğiniz gibi sağlıklı olması asıl önceliğimiz sağlıklı doğsunlar inşallah 🌸