Anne1__ 38+ 2 kız normal doğum pozisyonun dayım yarın kontrolüm var ama çok zorlanıyorum artık doguma alir mi yarın ağrılarım var
Karnımda ve sağ bacağımda kasıgımda ağrı var artık istiyorum dogurmak 🤦♀️
38 haftalikken alttan kontrol edicem dedi alttan bakıcak büyük ihtimalle bazı insanlar daha erken diyor 40, 41, 42 haftada doğurdum felan diyor ama bana o süre çok uzun 🤦♀️😔