imren1212 Merhaba arkadaşlar birkaç gün önce rutin kan tahlili yaptırdım sağlık ocağı aramıştı 28 haftalık hamileyim CRP 13 çıktı sizlerde de bu durumu yaşayan oldu mu
turkan403 imren1212 ewd iknci gebelimde oldu 39du hata antbyotik veriyolar doktorunla konuş ama çok yüksek degl senin doğumdan snra yine gtmştm 14ckmsti benm
Serendipity16 imren1212 benimde 15 çıkmıştı o sırada griptim doktor gripken yükselebilir normal demişti ama daha yükselirse antibiyotik veriyorlar
imren1212 Yaa o zman bir yazayım idrar tahlilleri ve kanda bir enfeksiyon görülmedi neden yükseldi anlayamadım