Merhaba kızlar bugün kontrolümüz vardı. 27. Haftamdayım ve doktorum rahim ağzında incelme var dedi. Fitile başlıyoruz. Erken doğumda olabilir ve şekilde 40 haftayı tamamlayanda var dedi. Geçen hafta çok hastaydım çok öksürdüm, o da etkilemiş olabilir dedi. Bunu yaşayan var mı? Nelere dikkat etmek lazım?