Arkadaşlar aranızda benim gibi olup da nasıl çözüm bulduğunuzu merak ettiğim için sormak istiyorum bana doktorum cinsiyeti ilk söylediğinde kız demişti ve ben hep öyle sevdim ismi belliydi ve ilk çocuğumun kız olmasını zaten çok istiyordum bende ki değişiklikler de kız çocuğa işaret diye şüphe bile duymadım fakat şuan cinsiyetin erkek olduğunu öğrendim ve ağladım kendime ne kadar yanlış davrandığımı söylüyorum ama sanki kızımı kaybetmiş gibi hissettim bilmiyorum duygularım çok karışık …