nurmk Sesusa Narkoz aldığın için hiç bir sıkıntı yok. Sonrası adet sancısı gibi. Bana 2 gün rapor yazmışlardı çalışıyorum evde dinlenmiştim. Her şey gönlünüzce olsun🌸
Aabbccc Sesusa ya benim tansiyonum çok fazla düştü çıktıktan sonra aç karnına narkoz falan derken acilde buldum kendimi
Aabbccc Sesusa ama o ağrı o kadar çok fazla değil kasık bölgesinde için ağrıyor tabii arabayla gelene kadar için sallanıyordu resmen ondan rahatsız oldum
Birhayalimvr Hiç korkma bayiltiyorlar zaten hafif sanci oluyor geciyor sonra hafif pembe kanamam olmustu benim