Kızlar gebelik suphem var. İlk seffafdi simdi cok az beyazla karışık akıntım var. Ara ar hafif agrilarim oluyor. Belim sirtim bacaklarim falan ağrıyor. Uyuya kalıyorum çok uykum var. Daha 7 gün var adetime. Çok heyecanlıyım 2 kimyasal gebelik geçirdim. 😔 umarım bu sefer sağlıkla kucağıma alırım 🙏🏻 Test için erken mi? Kasette çıkar mi? Kan vermek için erken mi