Ayni sorun bendede var. Kac doktora gittim biri erkek dedi ertesi gün kiz dedi sonra detayli ultrasona girdim erkek dedi net olur dediler
sonrasında baskasi kiz dedi artık yapamadik ozele gittik ozeldeki kesinlikle kız dedi. 🙄🙄🙄🙄 Bende bi kiz bi erkeke uygun hastane çıkışı aldim isimleride 2 tane ayarladik doğumda.artik netlescek kafam karıştı 🥺 herkes detayli dogrudur diyo ama ozeldefe baya bakip söylediler benim bide 2 bucuk ay kadar kaldi doğumuma büyük bebek yani 🥴🥴🤰